2010. november 21., vasárnap

Primátus temploma

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, magyarázatokkal ellátva mindjárt élővé válik számomra is a zarándoklat. Külön élmény, hogy néhány csíksomlyói barátot is felismertem a képeken:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mihály testvér!

    Először is csatlakozni szeretnék Anna Máriához az értékelő köszönet nyilvánításban!!!!
    Nagyon hálás vagyok Mihály testvér személyes hangvételű beszámolójáért,mert nekem sem áll módomban jelenleg ellátogatni
    a Szentföldre.
    A beszámoló sorait olvasva úgy érzem mintha én is ténylegesen jelen lettem volna azon a zarándoklaton. Köszönet érte!

    Másodszor: Kafarnaum
    A kafarnaumi beszámolót elolvasva elővettem a Bibliámat és elolvastam Máté evangéliumából a 11.rész, 20-24.ig terjedő verseket ,amikben Jézus Krisztus
    elmarasztaló ítéletet hirdetett bizonyos izraelita városok felett,azok lakóinak hitetlensége miatt...
    Megrendítő érzés,megtapasztalás lehet ilyen Isten által elítélt helyen állni,szemlélődni ,visszaemlékezni Krisztust szerető szívvel ,zarándokként kétezer év távlatában.
    Még egyszer, maradok Mihály testvér hűséges olvasója .
    Szeretettel Isten áldja Mihály testvért és a többi kedves Olvasót is .
    Anikó

    VálaszTörlés

Egy kis türelem. Minden megjegyzést elolvasok. Kösz